понеділок, 24 листопада 2014 р.

Тиждень «Символи України»

Тиждень «Символи України»
10.11 – 14.11.2014
Назва заходу
дата
класи
Відповідальні

1
Загальношкільна лінійка, присвячена початку Місячника правових знань в школі.
10.11
1-11
Чернобай Н.В.
2
Екскурсія до куточку «Державні символи України»
11.11
1-5
учні 9 класу
3
Конкурс віршів «Моя країна - Україна»
12.11
2-6
учні 11 класу

4
Вікторина - гра  «Символи моєї Батьківщини»
12.11
1-6
учні 10 класу
5
Музичний вернісаж «Я співаю про тебе, моя рідна земля»
13.11
1-11
учитель музики

6
Огляд преси «Державні символи України»
13.11
1-11
Чернобай Н.В.
учні 9 класу

7
Випуск №1шкільної тематичної газети «Правознавець»
Свято «Державні та народні символи України»
14.11
1-5
Редколегія шк.газети Чернобай Н.В.
учні 9-11 кл.


     Урочистою загальношкільною лінійкою 10 листопада в школі розпочався Місячник правових знань. Виступила вчитель правознавства Чернобай Н.В., яка оголосила план проведення Місячника, вказала на важливість опанування учнями правових знань та дотриманні правомірної поведінки у повсякденному житті кожного, що є дуже важливим в цей важкий для країни час.
      11 листопада для учнів початкових класів учнями 9  класу Безотосною Яною та Слоквою Анастасією була проведена експрес-екскурсія до шкільного куточку «Державні символи України» та стенду із матеріалами про нашого земляка ,що загинув в АТО Тєрєхова Г.А.






12 листопада  для школярів 1-11 класів журі у складі вчителів Деревянко С.А., Заєць С.Ю. Чернобай Н.В. організували і провели конкурс віршів «Моя країна - Україна». 







Учасниками стали учні 2-11 класів. Переможцями визначені: серед учнів 2-4 класів
         І місце – Шкурат Анастасія (2 клас),
         ІІ місце – Псар Єлизавета (3клас),
         ІІІ місце – Олійник Єлизавета,
серед учнів 5-7 класів
         І місце – Столяр Ірина,
         ІІ місце – Максименко Надія,
         ІІІ місце – Бровко Анастасія,
серед учнів 9-11 класів
         І місце – Бондар Вікторія,
         ІІ місце – Бацман Аліна,
         ІІІ місце -  Філіпова Валерія.





12 листопада учні 10класу Федяєва А., Бондар В. провели для початкових класів правознавчу вікторину «Символи моєї Батьківщини». Найкращі знання продемонструвала учениця 4 класу Ломака С.
     13 листопада учні 2-7 класів взяли активну участь у музичному вернісажі «Я співаю про тебе, моя рідна земля».
     14 листопада учні 10 класу підготували і провели тематичний огляд преси «Державна символіка України. Історія створення».

    15 листопада після уроків відбулось свято для початкових класів «Державні та народні символи України».

Немає коментарів:

Дописати коментар