неділя, 30 листопада 2014 р.

Тиждень «Мої права і обов’язки»

24.11 2014 – 28.11.2014

Назва заходу
дата
класи
Відповідальні

1
Мої права і обов’язки
 Лекторій для учнів «Права і обов’язки батьків і дітей»


24.11.14

9 клас

Чернобай Н.В.
2
Лекція для батьків «Права і обовязки батьків»
25.11.14
1 – 4 класи
Чернобай Н.В.
9 клас

3
Акція «Правова трибуна «Я маю право на…»
Виставка учнівських малюнків «Я маю право».

26.11.14
1-11 класи
Чернобай Н.В.
10 клас
4
Огляд преси „ Права і обов’язки громадянина України”
27.11.14
1-11
класи
Класні керівники
Класоводи
5
Зустріч з інспектором у справах неповнолітніх.
28.11.14
9-11
класи
Заєць С.Ю.
Класні керівники


 24 листопада на загальношкільній лінійці підвели підсумки проведеного Тижня «Я – громадянин України». Учні 9 і 10 класів (Бондар В., Квартник В., Безотосна Я.) провели для середніх класів лекції ««Права і обов’язки батьків і дітей» .
25 листопада для батьків початкових класів класоводи провели бесіди «Права і обовязки батьків».
26 листопада учнями 10 класу організовано і проведено правову акцію «Правова трибуна» на тему «Я маю право на…», де учні вчились висловлювати свою думку про права дитини в Україні.
Після уроків пройшла виставка малюнків «Я маю право» (1-6 класи).
27 листопада учні 7 класу ( Голуб Т., Гостудим Д., Костенко А, Устименко А., Петрик Д., Пудим Ю.) провели по класах тематичний огляд преси „ Права і обов’язки громадянина України”.





28 листопада для учнів 9 – 11 класів педагог –організатор Заєць С.Ю. організувала зустріч з інспектором у справах неповнолітніх Щульгою Р. Зустріч пройшла змістовно, цікаво.




Немає коментарів:

Дописати коментар