понеділок, 24 листопада 2014 р.

Методи, що використовуються в процесі правовихової роботи в школі


Методи,
що використовуються в процесі правовихової роботи в школі

Основні групи методів
Основні підгрупи методів
Окремі методи
1. Методи стимулювання і мотивації учіння
1.1. Методи формування інтересу до учіння.
1.2. Методи формування обов’язку і відповідальності в учінні
Пізнавальні ігри: правовий турнір, гра «Слаба ланка».

Дискусії: інтелектуальний клуб «Дебати», акція «Правова трибуна»
.
Методи емоційного стимулювання: нагородження переможців , публікація статтей про переможців конкурсів у районній газеті «Сільські новини».

Методи навчального заохочення: підготовка і проведення учнями окремого етапу уроку.

Методи пред’явлення навчальних вимог: тестування на уроках, конкурс «Правознавець школи 2010».
2. Методи організації і здійснення навчальних дій та операцій
2.1. Перцептивні методи:
1) Словесні
2) Наочні
3) Аудіовізуальні
4) Практичні

2.2. Логічні методи

2.3. Гностичні методи

2.4. Методи самоуправління навчальними діями.

Лекція: написання учнями лекцій для батьківського лекторію, виступи.

Бесіди: діяльність гуртка політичних оглядів.

Демонстрації: перегляд фільмів визначеної тематики, створення учнями презентацій по правовій тематиці.
Методи вправ: діяльність служби «Випускник».

Проблемно – пошукові: робота учнівської юридичної консультації, проведення учнями старших класів бліц-інтерв’ю.

Дослідницькі: робота в МАН «Робота місцевих правоохоронних органів», соціальні проекти «Розвиток туризму в с. Чапаєве»,  «Охорона навколишнього середовища:що залежить саме від тебе».

Немає коментарів:

Дописати коментар