Методи,
що використовуються в процесі правовихової роботи в
школі
|
||
Основні групи методів
|
Основні підгрупи методів
|
Окремі методи
|
1. Методи стимулювання і
мотивації учіння
|
1.1. Методи формування інтересу до учіння.
1.2. Методи формування обов’язку і відповідальності в учінні
|
Пізнавальні ігри: правовий турнір, гра «Слаба ланка».
Дискусії: інтелектуальний клуб «Дебати»,
акція «Правова трибуна»
.
Методи емоційного стимулювання: нагородження
переможців , публікація статтей про переможців конкурсів у районній газеті
«Сільські новини».
Методи навчального заохочення: підготовка і
проведення учнями окремого етапу уроку.
Методи пред’явлення навчальних вимог: тестування на уроках,
конкурс «Правознавець школи 2010».
|
2. Методи організації і здійснення навчальних дій та операцій
|
2.1. Перцептивні методи:
1) Словесні
2) Наочні
3) Аудіовізуальні
4) Практичні
2.2. Логічні методи
2.3. Гностичні методи
2.4. Методи самоуправління навчальними діями.
|
Лекція: написання учнями лекцій для
батьківського лекторію, виступи.
Бесіди: діяльність гуртка політичних
оглядів.
Демонстрації: перегляд фільмів визначеної
тематики, створення учнями презентацій по правовій тематиці.
Методи вправ: діяльність служби
«Випускник».
Проблемно – пошукові: робота учнівської юридичної
консультації, проведення учнями старших класів бліц-інтерв’ю.
Дослідницькі: робота в МАН «Робота місцевих
правоохоронних органів», соціальні проекти «Розвиток туризму в с.
Чапаєве», «Охорона навколишнього
середовища:що залежить саме від тебе».
|
понеділок, 24 листопада 2014 р.
Методи, що використовуються в процесі правовихової роботи в школі
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар